Szállítási feltételek
Szállítási feltételek
Az Ön által megrendelt termékeket a Magyar Posta Logisztika (MPL) vagy a GLS Hungary (GLS) szállítja ki Magyarország területére, az Ön által megadott szállítási címre, 4-10 munkanapon belül. A kiszállítás történhet szombat és vasárnap kivételével a hét bármely napján, kivéve ha a szombat munkanap. Postai úton, és postafiókcímre nem kézbesítünk.
A szállítást szállítási költség terheli, mely az alábbiak alapján jelentkezik a rendelésén:
Megrendelt termékek összértéke |
Szállítási költség (bruttó összeg) házhoz szállítás és utánvétkezelés esetén |
1 – 9 999 Ft | 1 590 Ft |
10 000 Ft fölött | INGYENES |
Felhívjuk a figyelmet, hogy csak a magyarországi szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni! Felhívjuk a figyelmét, hogy csak a valós telefonszámmal, emailcímmel, névvel és szállítási címmel leadott rendeléseket tudjuk teljesíteni! A hiányos adatokkal leadott rendeléseket töröljük.
Kiszállítás súlykorlátja 40 kg az e fölötti csomagokat megbontjuk és több csomagként küldjük, csomagok számától függően számlázzuk.
Házhoz szállítás esetén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat (vagy a GLS-Hungary Kft. a csomagok kézbesítését munkanapokon 08:00 - 17:00 között kísérli meg. Az MPL a kiszállítás napján SMS-ben értesítést küld. A GLS a feladás napján email-ben.
A futár a kiszállítást két alkalommal is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba (CSAK MPL ESETÉN), ahol 5 munkanapon belül vehető át.
Amennyiben a várható szállítási időpontban előreláthatólag Ön vagy egy, az Önnel egy háztartásban élő személy sem tudja átvenni csomagját, és szeretné szomszédját is feljogosítani a csomag átvételére, kérjük, rendelése feladásakor ezt jelezze munkatársainknak.
A szolgáltatásban a sikertelen kézbesítést követő második kézbesítési kísérlet is benne van. A feladó vagy a címzett rendelkezése alapján a csomag új címen, vagy az eredeti címen, de más időpontban kerül kézbesítésre.
Amennyiben a csomagot a Futárszolgálat által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a futárszolgálat a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti részünkre.
Ez esetben a Megrendelő köteles az eredeti futárdíjat + a visszaszállítás díját cégünknek megtéríteni!
Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget nem vállaljuk!
Átvétel
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz (amennyiben nem tévesen a Szegedi üzlethelyiségben való átvételt választotta). A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvételekor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a futárszolgálat, sem az Interprodukt-2004 Kft.nem tudja a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.